تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/01/28 - 17:42
کد خبر: 467308

بی اخلاقی عجیب در فوتبال باشگاهی و بی تفاوتی کمیته اخلاق/ اتهاماتی که با افزایش گل‌ها، سنگین‌تر می‌شوند!

بی اخلاقی عجیب در فوتبال باشگاهی و بی تفاوتی کمیته اخلاق/ اتهاماتی که با افزایش گل‌ها، سنگین‌تر می‌شوند!

مسئولان فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن باید توجه و دقت بیشتری به انتشار مطالب پوچ و بی پایه جهت جلب برخی هوادارنماها داشته باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هوادار رفت و با اینکه در یک نیمه مقابل حریف همشهری خودش توفیقی نیافت اما در نیمه دوم توانست نتیجه چشمگیری را ثبت کند.

این نتیجه البته که به خاطر در پیش بودن دربی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به سوژه خوبی برای رسانه‌های زرد و جریانات مخرب در فوتبال ایران شد تا به خوبی بتوانند موج سواری خودشان را ادامه بدهند.

این اولین بار نیست که تیمی در فوتبال ایران بیش از سه گل می‌زند و پس از مسابقه موجی از حرف و حدیث، اتهامات و تهمت‌های رنگی روانه آن تیم، بازیکنان و مربیانش می‌شود. کما اینکه این اتفاق در گذشته نزدیک برای سپاهان یا نساجی مازندران نیز رخ داد.

اکنون نیز با توجه به درپیش بودن دربی تهران، برچسب‌های مختلفی به افراد مختلف در تیم هوادار زده می‌شود. برخی جریانات بیمار بلافاصله پس از سوت پایان بازی شنبه شب، انگشت اتهام را به سمت ساکت الهامی بردند و در توجیه عقاید بیمارگونه خودشان چهره بغض آلود و درهم سرمربی هوادار را هم چیزی جز نمایش و نقش بازی کردن ندانستند.

تازه ترین اقدام این افراد و جریانات که غالبا از فضای مجازی سرچشمه می‌گیرند و به دلیل تبلیغات و مانورهای گسترده، رسانه‌های رسمی و اصلی کشور را نیز تحت تاثیر خودشان قرار می‌دهند اتهام زنی به مهدی عبدی مدافع تیم هوادار است. این جریانات، به قدری سنگین و قوی اتهام زنی‌ها را پیش می‌برند که فرد مذکور مجبور به توضیح دادن در مورد کاری که نکرده است می‌شود!

این اتفاق برای بار اول نیست و با این شرایط قطعا در آینده نیز ادامه خواهد داشت. سکوت و مماشات مسئولان فوتبال ایران و حتی دستگاه‌های قضایی در این قبال باعث می‌شود این بی اخلاقی که حتی با دین و فرهنگ ایرانیان در تضاد کامل است، به صورت پررنگ تری در جامعه و جوامع هواداری نمود پیدا کند وریشه بدواند.

در این بین علاوه بر جریانات فضای مجازی و برخی افراد رسانه‌ای زرد نویس که کانال های هواداری را در اختیار دارند، برخی پیشکسوتان به خصوص از جانب دو تیم سرخابی تهران برای کسب شهرت بیشتر و جذب دنبال کننده بیشتر در فضای مجازی، به دروغ پراکنی اتهام زنی بدون هیچ سند و مدرکی می‌پردازند و این آتش را شعله ور تر می‌کنند.

به همین خاطر لازم است که مسئولان فدراسیون به خصوص ارکان قضایی آن مانند کمیته اخلاق، توجه و دقت بیشتری به انتشار اینگونه اخبار و مطالب پوچ و بی پایه داشته باشند. قطعا اگر در گذشته با افراد اتهام زن که بدون هیچ سندی فقط حرف می‌زنند، برخوردی جدی از جانب تصمیم گیرندگان فوتبال کشور صورت می‌گرفت اکنون و امروز شاهد گسترش قارچیِ این مسائل نبودیم. بدون شک اگر امروز نیز به صورت جدی برخوردی صورت نگیرد، در آینده نزدیک تبعات بدتری برای فوتبال ایران خواهد داشت و شاهد فضاهای مسموم تر و زردتری خواهیم بود که تنها نتیجه آن به قهقرا رفتن فوتبال و گسترش حواشی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top